E-mail marketing

Najtańszy mass-mailing w Polsce


Dla kogo marketing e-mailowy?


E-mail marketing jest formą marketingu bezpośredniego wykorzystującą wiadomości e-mail jako narzędzie komunikacji. Do zadań marketingu e-mail należy analizowanie, planowanie i realizację procesów takich jak:

- tworzenie i rozbudowa i zarządzanie bazami adresów e-mail
- wysyłka przygotowanych wiadomości
- tworzenie schematów komunikacji bazującej na wiadomościach elektronicznych

Do głównych celów marketingowowch kampanii e-mailowych zalicza się budowa lojalności konsumenckiej, tworzenie relacji z odbiorcami, budowa wizerunku przedsiębiorstwa oraz sprzedaż. Marketing e-mailowy wykorzystywany jest najczęściej jako newsletter firmowy, reklamy w wiadomościach e-mail, oraz mailing sprzedażowy. W przypadku malingu sprzedażowego kluczową rolę pełni gwarancja otrzymania maila przez klienta docelowego - nasza platforma marketingowa gwarantuje dotarcie maila do odbiorcy w związku z tym jest to idealne rozwiązanie dla biznesu opartego o platformy sprzedażowe typu Prestashop.

Cennik


Ceny przeprowadzenia kampanii mailowej

Wielkość kampanii (ilość maili) Cena zł
1 000 10
5 000 50 30
10 000 80 50
25 000 160 100
50 000 260 160
80 000 320 190
160 000 450 270

Usługi dodatkowe

Konfiguracja domeny do pracy z systemem mailingowym 100
Utworzenie szablonu wiadomości marketingowej 50
Wdrożenie mailingu sprzedażowego - sklepy internetowe oparte o Prestashop itp. 100
Dowiedz się więcej - naprawa sprzętu biurowego Szczecin