E-mail marketing jest formą marketingu bezpośredniego wykorzystującą wiadomości e-mail jako narzędzie komunikacji. Do zadań marketingu e-mail należy analizowanie, planowanie i realizację procesów takich jak:
- tworzenie i rozbudowa i zarządzanie bazami adresów e-mail
- wysyłka przygotowanych wiadomości
- tworzenie schematów komunikacji bazującej na wiadomościach elektronicznych
Do głównych celów marketingowowch kampanii e-mailowych zalicza się budowa lojalności konsumenckiej, tworzenie relacji z odbiorcami, budowa wizerunku przedsiębiorstwa oraz sprzedaż. Marketing e-mailowy wykorzystywany jest najczęściej jako newsletter firmowy, reklamy w wiadomościach e-mail, oraz mailing sprzedażowy. W przypadku malingu sprzedażowego kluczową rolę pełni gwarancja otrzymania maila przez klienta docelowego - nasza platforma marketingowa gwarantuje dotarcie maila do odbiorcy w związku z tym jest to idealne rozwiązanie dla biznesu opartego o platformy sprzedażowe typu Prestashop.
Ceny przeprowadzenia kampanii mailowej
Wielkość kampanii (ilość maili) | Cena zł |
---|---|
1 000 | 10 |
5 000 | |
10 000 | |
25 000 | |
50 000 | |
80 000 | |
160 000 |
Usługi dodatkowe
Konfiguracja domeny do pracy z systemem mailingowym | 100 |
Utworzenie szablonu wiadomości marketingowej | 50 |
Wdrożenie mailingu sprzedażowego - sklepy internetowe oparte o Prestashop itp. | 100 |